Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in
topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling
kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak
kan maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk
voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de
levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben
op grond van het Nederlandse recht. Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals vooraf gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Accessoires-Outlet.nl zodat we dit adequaat kunnen oplossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. |